piątek, 3 stycznia 2014

o moim serdecznym przyjacielu..

Jutro już studniówka, lecz oczywiście nie moja, a najukochańszego chłopaka na świecie! Chcę wypaść jak najlepiej i dziś wybrałam się na zakupy w poszukiwaniu konkretnych rzeczy, kupiłam to, co chciałam i w pełni jestem zadowolona z biżuterii! Śmiałam się z siebie, że jestem sroczką, wszystko się błyszczy! haha ^^

No ale dziś nie całkiem o tym :D Chciałam napisać o moim serdecznym przyjacielu- Tangle Teezer <333 p="">Miał się pojawić u mnie już dawno, lecz jest ze mną dopiero ze 2 tygodnie :) 
Nic ode mnie nie wymaga, lecz pomaga mi niesamowicie ^^
Świetnie rozczesuje włosy, nie wyrywając ich dużo, jest praktyczny, a mój model przystosowany jest do "ciasnych przestrzeni" haha :D
 Zdecydowanie polecam nabycie takiego "przyjaciela"


xoxo

1 komentarz:

  1. Mam taki sam model TT i uwielbiam ją całym sercem :) Czekam na zdjęcia biżuterii :D

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)