poniedziałek, 30 grudnia 2013

wdzięczność

Dziękuję za moją miłość, dziękuję za rodzinę, dziękuję za każdy komplement jaki usłyszałam, dziękuję za każdy uśmiech w moim kierunku, dziękuję za każdego rodzaju wdzięczność, dziękuję za możliwość posiadania marzeń, dziękuję za to, że nie jestem sama, dziękuję za znajomych, dziękuję przyszłym prawdziwym przyjaciołom, dziękuję za każdą imprezę, dziękuję za każdy prezent, dziękuję za możliwość śnienia, dziękuję za każdą sekundę dla siebie, dziękuję za to, że jest ktoś dba o nasz kraj, dziękuję za walkę o Polskę, dziękuję rodzicom za poświęcenie i troskę, dziękuję Tomkowi za to wszystko co za nami i przed nami, dziękuję za to, że mogę teraz pisać, dziękuję za to, że życie jest piękne, dziękuję za to, że Bóg jest przy mnie i jest również moim przyjacielem, dziękuję za wsparcie, które jest dla mnie wszystkim, dziękuję za każdego człowieka, którego poznałam, bo każdy wniósł coś do mojego życia, dziękuję za zwierzęta, które są sercem całego cudu tego świata, dziękuję za muzykę, dziękuję za każdą próbę poprawienia mi humoru, dziękuję za wolność.
Dziękuję Ci za przeczytanie, jesteś niesamowitym człowiekiem :)

Dziękuję za to, że w ostatnich chwilach przy narodzinach lekarze mnie odratowali i pozwolili wziąć pierwszy, głęboki haust powietrza.

2014 nadchodzę! :)


xoxo

Od dziś każdy może komentować, piszcie za co jesteście wdzięczni :)

3 komentarze:

  1. Thx za Dotę, bo w Lolu Noobsy Pisss Yooo ;P


    Anonim ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem wdzięczna za takie osoby jak ty na tym świecie. To jest naprawdę piękne, że zamiast pisać o co prosisz kolejny rok, po prostu dziękujesz za ten co był. Jesteś niesamowita. Naprawdę ^^
    Buziaki ;***
    kolorova98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow, to bardzo miłe :)
      dziękuję! ♥

      Usuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)