czwartek, 12 grudnia 2013

Miła niespodzianka!

Za mną już wszystkie trzy dni egzaminów próbnych. Szczerze to część humanistyczną zawaliłam, przyrodniczą właśnie będę sprawdzała z odpowiedziami.. Z kolei matma poszła mi łatwo i szybko. Dzisiejszy angielski też mogę z góry zaliczyć do tych pozytywnych wyników :)

W domu czekała na mnie przemiła niespodzianka. Otóż moja koleżanka z Tajwanu przysłała do mnie pierwszy list! Jest świetny! ♥ W kopercie były dwa opakowania bodajże cukierków, piękna oryginalna karta, w niej świetny list i zdjęcie :3
Pewnie zastanawia was jak nawiązałam takie znajomości :) .. Otóż szukałam takich znajomości długo.. Nie jest to proste, bo coraz mniej osób chce nawiązywać znajomości na dłużej, a co dopiero pisać listy ;). Myślę, że chodzi tu o zaufanie.
Krążyłam więc po stronach zagranicznych, byłam dosłownie wszędzie! Ale znalazłam nareszcie moją trójkę znajomych, z którymi piszę :)
Grigory z Rosji, Vlad z Ukrainy i Irene z Tajwanu, z którą postanowiłyśmy wysyłać listy :3


xoxo

1 komentarz:

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)