sobota, 16 listopada 2013

żyję i mam się dobrze.

Ostatnio oglądanie filmów sprawia mi większą radość i ogólnie robię się kinomaniakiem ^^.
Przez tydzień mojej nieobecności nawet sporo się działo :D


każdy zabawy ze świeczką rozumie inaczej :D/ pjonowy zeszyt :3/ przygotowywania do konkursu/ nareszcie postanowiłam zamienić drożdżówki na coś zdrowszego ;3/ lampki choinkowe!/ nowa kurteczka z sheinside ;)


I coś co kocham- zdjęcia! Wywołałam sobie ostatnio niewielką część z nich ;3

Więc zyję i mam się dobrze! :3

xoxo

7 komentarzy:

  1. Fajna kurteczka :3 . Kiedyś chciałam taki album ze zdjęciami prowadzić , ale jakoś jeszcze do tego nie dotarłam :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie tu :P


    http://livewhilewereyounnnng.blogspot.com/ zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy blog <3 mamy nawet prawie tyle samo obserwatorów ;))
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej świetny blog :)
    Muszę w końcu pozbierac wszytkie zdjęcia i zrobić album :) Bardzo lubię oglądac albumy siedząc z herbata pod kocykiem :D

    Jeśli chcesz obserwacje za obserwacje napisz :)

    http://queenfordesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)