sobota, 9 listopada 2013

na wieczór

Tak bardzo czuję zimę, święta :3 .. Po czym to poznaję? Chyba po tym, że mam chęć usiąść przy książkach przedmiotowych lub filmie *_*. Myślę, że to wina tego, że szybko robi się ciemno.. Ale noc jest fajna :3 !
Miałam dziś robić zdjęcia, ale czas za szybko leci, jakoś nie było kiedy ..
Powoli wypełniam moje "must do" i jest fajnie ;)


.. I już chyba wiecie jakie mam m.in.plany na dzisiejszy wieczór :)

Przeszkadza wam to, że szybciej się ściemnia? :)

xoxo

5 komentarzy:

  1. No mi trochę to przeszkadza bo wracam ze szkoły o 16 i czasu nie ma aby porobić jakieś istotne zdjęcia na bloga ;x . Mamy taką samą książkę do biologii ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę przeszkadza :c wychodzę - jest ciemno, wracam - jest ciemno :(
    z drugiej strony.. ciemność nie taka straszna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. trochę dziwnie się czuję, gdy o 17.00 już nic nie widać, podczas gdy w wakacje jeszcze o 22.00 było jasno ;O również bardzo cieszę się z nadchodzą święta <3
    Buziaki ;***
    kolorova98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. mi tam jakos nie przeszkadza sciemnianie sie ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi bardzo przeszkadza, nie lubię miasta w zimowe popołudnia, godzina 17 a jedyne co widać to światła samochodów i lamp ulicznych...:/

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)