piątek, 29 listopada 2013

spinacze w serduszka

Ten "szkolny" tydzień mijał powoli .. ale ogółem nie było źle!
Ostatnimi czasy nawiązuję więcej zagranicznych znajomości i wkrótce efektem będzie notka, na którą sama już czekam!
Wczoraj wysłałam sukienkę i przy okazji tego zapraszam na vinted. Wkrótce będę robić nowe zdjęcia, by wszystko wyglądało bardziej przejrzyście :)
Kupiłam dziś rzecz, o której myślałam przez kilka dni. Mówię o.. uroczym komplecie spinaczy :3. Jest ich 20 i są cudowne! Kupiłam też firankę- nareszcie ;3


Trzymajcie się!
Tymczasem ja zmykam prasować firankę i może obejrzę jakiś film ^^ 

xoxo

3 komentarze:

  1. O jakie fajne w serduszka :D
    Czekam na notkę :* !
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)