środa, 27 listopada 2013

ross i kilka innych

Czas leci szybko .. Wczoraj Liga Mistrzów, dziś film :) - Tym razem wybrałam "Jestem na tak" ;D .. Obejrzę go w "wolniejszej" chwili :)
Dziewczyny, skorzystałyście już z -40% w Rossmannie? :> Ja owszem, kupiłam bronzer z rimmela na próbę, tusz, po którym nie spodziewałam się wiele, ale bardzo mi się spodobał :), tańszy róż również na próbę, czarną kredkę, szminkę Kate Moss dla Rimmel - wreszcie! :3 i dwa lakiery (Rimmel i Colorama z Maybelline- ostatnio miałam jedynie bezbarwny i sprawował się super, ale jak to bezbarwny .. Postanowiłam, że wydam opinię po kupnie tego lakieru w kolorze :D)

A niebo przy zachodzie słońca było dziś niesamowite :3!

Polecam wamstronę, szczególnie przy "chwilach relaksu" :D


xoxo

3 komentarze:

  1. Ja skorzystałam z promocji w Hebe :) Jestem ciekawa recenzji tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja skorzystałam z promocji :D
    Czekam na recenzje :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)