środa, 6 listopada 2013

miłość rządzi - "Dotyk Julii"


Nikt nie wie, dlaczego dotyk Julii zabija.
Bezwzględni przywódcy Komitetu Odnowy chcą wykorzystać moc dziewczyny, aby zawładnąć światem. Julia jednak po raz pierwszy w życiu się buntuje. Zaczyna walczyć, bo u jej boku staje ktoś, kogo kocha
Jestem narzędziem zniszczenia
Będę walczyć o miłość

Niesamowita, wciągająca, piękna, świetna, cudowna! Książkę kupił mi Tomek -bez okazji. Wyrwał mi ją z rąk, gdy miałam iść do kasy ^^ .. Ale to nie(tylko) dlatego książka ta stała się moją drugą miłością :3.. 

Przeczytanie jej odkładałam długo, ponieważ musiała czekać "w kolejce" .. ale zdecydowanie przebiła prawie wszystkie wcześniejsze książki, które czytałam *-*
"Dotyk Julii" jest napisany w pierwszej osobie .. I w tym jest cały urok. Uwielbiam "widzieć" myśli bohaterów, szczególnie wtedy, gdy są opisane tak, jak te Julii *odsyłam do książki*

Opowieść jest o uczuciach, które autorka ukazała niesamowicie .. I o miłości. Jednak ta została pokazana w subtelny i najpiękniejszy sposób . Żadna miłosna historia nigdy nie przypadła mi do gustu tak jak ta! Tak pięknie okazywana miłość Adama do Julii sprawiła, że nie czułam ani trochę przesytu, jak to zwykle w romansidłach zarzuca nas autor :)
Książka zdecydowanie jest jak na razie moim numer jeden! Z pewnością do niej wrócę. 
Dziękuję Tomek


xoxo

6 komentarzy:

  1. słyszałam kiedyś o niej, ale jeszcze nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj chyba przeczytam :) Też lubię jak bohater książki wypowiada się w pierwszej osobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to chyba będę musiała się w nią zaopatrzyć ^^
    Buziaki ;***
    kolorova98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O proszę , ciekawa wydaje się być :) a gdzie ją kupiłaś? Ja akurat dodałam post o książkach moich ulubionych ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)