poniedziałek, 4 listopada 2013

kury, komplementy ..

Dzisiejszy dzień był bardzo pozytywny! 
Zaczęłam myślenie nad nowym projektem fotograficznym, jestem podekscytowana, bo mogę się wykazać ^^. Strasznie fajne było to, że siostra znalazła dla mnie trochę czasu na wspólną burzę mózgów :D

Ostatnio zauważyłam u siebie pewną wadę, którą muszę w najbliższym czasie eliminować, bo zaczyna mi to przeszkadzać.. Mianowicie - od skromności do nieuprzejmości.
Jako nietypowa, lecz zakompleksiona nastolatka - niepewność siebie jest u mnie oczywista.
Kiedyś komplementy słyszałam dosyć rzadko. Gdy dostawałam jakiś, definitywnie stwierdzałam, że to naciągane. Jednak niedawno stwierdziłam, że to, że nie umiem przyjmować komplementów to nie skromność - to nieuprzejmość. Ostatnio słyszę coraz więcej komplementów, co jest świetne .. Bardzo dziękuję! :)
Ale mimo ilości dostawanych komplementów lepiej wypowiada się "Dziękuję, miło z twojej strony" niż "Nie", haha ^^ .. Może to śmieszne, ale niestety to "nie" często się u mnie pojawia *-*
 Czas się nauczyć być uprzejmym! :)

A na koniec kury w najmniej spodziewanym miejscu .. Przynajmniej ja bym się ich tam nie spodziewała ;o!


  xoxo

3 komentarze:

  1. haha jakie kury ;ppp
    powodzzenia w zmienianiu siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze też odpowiadam nie ;/ . Musze nad tym również popracować . Ale szaalone kury :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. zaciekawiła mnie te kury i tu zajrzałam :)

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)