środa, 20 listopada 2013

dentysta?

Przepraszam za coraz rzadziej dodawane notki, obiecuję poprawę! I to mam nadzieję za kilka dni to się unormuje :) .. Co u mnie? Mnóstwo "emocji"! Byłam dziś u dentysty, haha ^^. Mimo wszystko dentysta nie wywołuje u mnie wielkiego strachu, co najwyżej poirytowanie. Okazało się, że moje zęby wymagają sporo leczenia .. Nie wiem już czy może to być wywołane moim noszeniem aparatu, ale w każdym razie było niezbyt przyjemnie ..  Przetrwałam i nie jest to najgorsze z najgorszych przeżyć! :) Jednak w całej tej nieprzyjemności nagle w radiu puścili .. Jamal - Peron (jedną z moich ulubionych piosenek) ..  niesamowite!
Ogólnie mam dziś sporo do zrobienia, niedawno wróciłam, a zaraz muszę się brać do nauki.. Dosyć szybko mi minął czas. Chyba jeszcze nie zaczynałam w tym roku szkolnym nauki tak późno ^^ !



dobranoc!

xoxo

4 komentarze:

  1. Ja też nie boję się dentysty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi akurat już wszystkie zęby dentystka wyleczyła ;) Interesuję się trochę stomatologią :D Ten rok szkolny wgl jest jakiś dziwny ;x
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. ehh.. trzeba się brać za swoje blogi - ja też ostatnio trochę sobie odpuszczałam xD ja również nie boję się dentysty i nie panikuję na jego widok :D bardzo podoba mi się Twój blog :3
    Buziaki ;***
    kolorova98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nikt chyba nie lubi dentysty... A ortodonty jeszcze bardziej chociaż teraz bym z chęcią się wybrała i zroła sobie aparat...

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)