czwartek, 17 października 2013

powrót pełną jesienią!

Na moim asku ktoś spytał mnie dlaczego nic nie dodaję na bloga. Jest mi bardzo miło, że ktoś to "odczuwa" , dziękuję ! Myślę, że cała moja nieobecność spowodowana była tym, że zbyt desperacko i doskonale chcę żyć, nie tylko istnieć. Przez to chandra dopadła mnie z wielką łatwością ..
Dziś przez malutkie, rozpoczynające "moją" jesień zakupy, postanowiłam zmienić moje nastawienie.. i zaczęło mi się udawać!
W ciągu najbliższych dni będę dodawać typowo jesienne notki i zaplanuję jak najwięcej ;3


miękka poduszka, ramka na kolejne zdjęcie, typowo jesienny, ponury lakier (tak lubię *.*) i uroczy kubek - jesień od razu piękniejsza

Kocham Was!

xoxo

4 komentarze:

  1. poduszka, ramka - pepco xd?
    tam sa takie miekkie podusie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczny ten kubek <3
    również ostatnio zastanawiałam się nad różnicą między istnieniem, a życiem.
    Buziaki ;***
    kolorova98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)