sobota, 19 października 2013

need moore chocolate

Piątek był super! Było mało czasu na nudzenie się *_*
Dziś dzień minął niesamowicie szybko, po raz kolejny oglądaliśmy razem z Tomkiem mecz (4-1!! )

Dzisiaj mój ubiór składał się m.in.z teraźniejszych ulubionych, kiedyś porzuconych spodni i niedawno kupionych, świetnych botków *_*
Ostatnio zauważyłam, że za mało mam planowanych zdjęć, toteż dlatego dzisiaj takie zrobiliśmy ;D


kurtka- cache cache
koszula- vinted.pl
 komin- allegro
spodnie- cropp
botki- allegro
 
Notka wydaje mi się chaotyczna, przepraszam, niestety nie jestem w stanie, w jakim mogłabym pisać wierszem :D - dopadł mnie okropny katar! *_*

Jak wam mija weekend? :)

xoxo

4 komentarze:

  1. Buty *_*. Chciałam kupić sobie podobne ale stwierdziłam że jeszcze się zabiję :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne botki :) fajny zestaw, ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)