piątek, 6 września 2013

Majster-Artysta, czyli ambitny zawsze chętny

 Piątek, weekend.. rzekłby - nareszcie ;>. Ten początek roku był dla mnie najcięższym, albo jednym z najcięższych.. Po prostu nie miałam na nic ochoty i z niechęcią robiłam te rzeczy, które na wakacjach sprawiały mi przyjemność. Myślałam, że notki będą w tym tygodniu trochę częściej, ale dzień mimo wszystko jest ulotny, nie ma czasu, czy chęci ..

Dzisiaj o ambicjach bez których nie dojdziemy nawet do połowy drogi do celu.
Czym tak naprawdę są ambicje? Myślę, że bycie ambitnym to stawianie sobie coraz wyższych celów i wymaganie od siebie wielu rzeczy "ponad". Na pewno nie wiąże się to z lenistwem, tylko z ciągłym wykorzystywaniem szans, które spotkamy na drodze.
Jaki jest klucz do sukcesu? Mimo tego, że sama niewiele przeżyłam, to moje zdanie jest zdecydowane- sukces to bycie chętnym na wszystko! Wykorzystywanie każdej umiejętności, wzbicie się na sam szczyt, przebijanie samego siebie.. Bycie uczynnym, zdobywanie doświadczeń, praca- tak przedstawia się jedna ze ścieżek, enjoy it! 
Nadal nieprzekonani? a kiedy ostatnio zrobiliście coś nowego? stanie w miejscu i robienie tego samego ..... to stanie w miejscu :>


Mam nadzieję, że teraz inaczej popatrzycie na prośby o pomoc :>

xoxo

1 komentarz:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=Pu3Ju-a1NGo

    Dear hard work...

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)