wtorek, 17 września 2013

Blondynka w Londynie

.. czyli pani Pawlikowska moją idolką
Książka niesamowita, przeczytałam ją "na spokojnie" w dwa dni po troszku ;3. Pani Beata opisuje swoją drogę zwiedzania, swój udział w Igrzyskach, oraz przeszłość w Londynie, są też przemyślenia dotyczące jej stosunku do życia 20 lat temu. Książka przybliża nam troszkę Londyn, a dla tak zakochanej w Londynie osoby jak ja- to totalny must have! 
Podobało mi się, że gdy autorka opisywała elementy śniadania mówiła, o pojęciu nieznanym, natomiast skończyła myśl kilka rozdziałów potem :3
Książkę zdecydowanie polecam, warto ją przeczytać
Beata Pawlikowska należy do osób, których podejście do życia jest bardzo fajne, inspirujące ^^..

xoxo 

3 komentarze:

  1. Ja też jestem zakochana w Londynie ♥ Książka zatem musi być bardzo ciekawa ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna! Bardzo fajnie byłoby ją przeczytać.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)