środa, 18 września 2013

koniec wyzwania "małe rzeczy"!



Zanim przeczytacie notkę odsyłam was na . Przeczytajcie, o co tak naprawdę chodzi z wyzwaniem :)
Więc minęło już wspomniane 30 dni!
Starałam się nie zapisywać rzeczy takich jak "ognisko", "wesele" itp.. bo to było po prostu banalne :D. Starałam się wyłapywać najmniejsze chwile, bez których uśmiechu na mojej twarzy by nie było ^^
Czego się nauczyłam? Nauczyłam się cieszyć z każdej chwili, siadam czasem wieczorem i myślę nad tymi najmniejszymi rzeczami. Jest to również mobilizacja do robienia różnych rzeczy "żeby było co zapisać na kartce" ^^

Moje "małe rzeczy"?
1 dzień: Telefon od Tomka, który zdał prawko ♥
2 dzień: Lody jagodowe *_*
3 dzień: Mama pochwaliła mój rysunek, to było baardzo miłe ;3
4 dzień: "Wena" na pieczenie ciast! *.*
5 dzień: Ładny widok ♥  
6 dzień: Rozmowa o wierze z siostrą
7 dzień: Mama upiekła ciastka z ciasta francuskiego, z serem i brzoskwiniami ♥
8 dzień: Daniel w ubraniach Kasi made my day! 
9 dzień: Pyszne śniadanie ♥
10 dzień: Moja "wena" na pisanie i rysowanie *-*
11 dzień: "Blondynka w Londynie" nareszcie moja!
12 dzień: Rozmowa z wokalistką zespołu na weselu
13 dzień: Grill'owe pożegnanie wakacji
14 dzień: Skarpetki "I ♥ Mum"dla dziecka w sklepie, awwwww
15 dzień: "Poranny" sms od Tomka :33
16 dzień: Nareszcie się rozpogadza!
17 dzień: Wielka Poprawa Humoru
18 dzień: Spowiedź, Bóg jest spoko ;3
19 dzień: Rozpoczęcie realizacji kuźniowego projektu (o którym jeszcze nic nie napiszę ;3)
20 dzień: Sorbetyyyyy *.*
21 dzień: Bieganie na w-fie ^.^
22 dzień: Promocje książek !!
23 dzień: Gorąca kąpiel + "Wildest Moments"
24 dzień: Spotkanie z Tomkiem :3
25 dzień: Kuźniowe pieczenie :D
26 dzień: Czytanie książki w autobusie to fajna rzecz :)
27 dzień: Wreszcie rodzinne ognisko :>
28 dzień: Nowa tapeta w telefonie
29 dzień: NALEŚNIKI
30 dzień: Oglądanie zdjęć, wspominanie :3

Zachęcam was do tego wyzwania, niesamowicie mi się spodobało i rozważam kontynuowanie :33

xoxo 

2 komentarze:

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)