niedziela, 1 września 2013

back to school


Nowe zadania, nowi ludzie, nowe ambicje, nowe zdarzenia.
Inne podejście, inny gust, inne myśli...
Nowy rok szkolny to jak drugi nowy kalendarzowy rok, przez wakacje masę się zmienia i w roku szkolnym bardzo to widać :>
Na ten rok szkolny miałam kupić sobie kolorowe przybory, by jakoś umilić sobie ostatnią klasę w gimnazjum.. wyszło jak zwykle, nie było kiedy :)

Wczoraj byłam na weselu i szczerze mówiąc- nigdy nie byłam na fajniejszym ^^. Poznałam kilka osób, w tym był czas żeby pogodać z wokalistką, co było fajne :). Ogólnie na wszystko był czas, a jedzenie i muzyka genialnie! Pan prowadzący nie dał nam odejść spokojnie! Wyszliśmy tańcząc i z bananem na ustach, haha ^^
Miałam zrobić notkę o rzeczach do szkoły i organizacji, no ale cóż .. nawet nie mam książek, haha :D


Udanego początku roku szkolnego :)

xoxo

2 komentarze:

  1. A mi sie udało kupić kilka kolorowych zeszytów ;D
    ładne zdjęcie

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)