sobota, 17 sierpnia 2013

"szybka choroba"

Wczorajszy dzień opiszę jako: jakieś 20 godzin leżenia i spania w łóżku ..
Więc dzisiejszy dzień jako tako można nazwać "powrotem do żywych" :D
 .. Mimo tego, że dziś mój puls był równy ledwo 60 (jak dla mnie zdecydowanie mało) to udało mi się wrócić do normalnego "trybu", chociaż nie czułam się jeszcze w 100% na siłach :).
Nie wiem co za choroba mnie dopadła, ale cieszę się, że raczej nie wróci ^^


.. to tak bardzo poprawia mi humor! mniam !!

xoxo

9 komentarzy:

  1. To dobrze, że już dobrze XD Podziel się :c

    bluue-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. o matko skittelsy kooocham ! <3
    pozdrawiam serdecznie
    http://malaczarnablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie jadłam ;(
    Zdrowia, zdrowia i jeszcze raz zdrowia!
    cassie-ins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. aż mam chęć na skittles :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że już czujesz się lepiej. :)

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)