środa, 28 sierpnia 2013

śniadanie


Z serii celebrowanie chwil- każda chwila jest ważna i niesamowita i chyba nie nowością jest żeby zacząć od śniadania- bardzo ważnego posiłku w calym dniu ;)
Ostatnio rzadko jem śniadania. Wygląda to tak, że podchodzę do lodówki, otwieram ją i zamykam z postanowieniem, że nie jem śniadania, bo na nic nie mam apetytu.. No tak, rzeczywiście śniadanie dla mnie musi być czymś smacznie wyglądającym i niecodziennym, żebym je zjadła ze smakiem :D
.. Dziś postanowiłam zaskoczyć sama siebie :) ..


A jak wyglądało dziś wasze śniadanie? :)

xoxo

2 komentarze:

  1. może masz źle dobraną pielęgnację:( mmm wygląda pysznie:) ja na śniadanie sałatkę jadłam:D

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm, aż się głodna zrobiłam :3333

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)