wtorek, 13 sierpnia 2013

Sh

Dziś pierwszy raz od długiego czasu odwiedziłam sh, ale pierwszy raz odwiedziłam jeden z najbliższych :). Jest to może jakieś 15 minut rowerkiem od mojego domu


2 bluzy/ 3 bluzki/ 2 koszule/ miętowa kurtka/ 2 pary dżinsowych spodni/ "piżamowe spodnie"/ marynarka w kwiaty/ pasek/ dżinsowa kamizelka
Rzeczy są w bardzo dobrym stanie i wszystkie znajdą "zastosowanie" w mojej szafie *_*
.. wierzcie lub nie- za wszystko zapłaciłam 16zł! :)

Przed chwilką trochę popadało, mam ochotę na spacer! *_*
.. a wieczorem na osiemnastkę Justyny! :)


xoxo

2 komentarze:

  1. Sh są najlepsze! :)
    Może zaobserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. słodka panda *__*
    obserwuję, zapraszam do mnie i liczę na rewanż http://gaagner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)