niedziela, 4 sierpnia 2013

po remoncie!

Pierwszy raz o remoncie wspomniałam w tej notce. Było to dla mnie troszkę odległe, ale kolor ścian za bardzo mnie denerwował i ciągle marzyłam o "nowych motywacjach" zawartych w nowym pokoju.
Z tego co pamiętam, cel miałam osiągnąć do 11 lipca, jednak wyszło do 3 sierpnia, ale no cóż .. bez postawienia sobie terminu nie dałabym rady tak szybko tego zrealizować! Ściany z późniejszą pomocą kochanych rodziców udało mi się w miarę szybko pomalować, a meble zostały zaprojektowane przeze mnie ^^
Więc kochani, motywujmy się! I wkrótce notka z "działu" mind!

jak było wcześniej: 


jak jest teraz:


Naturalnie pokój przez najbliższe kilka dni zyska na wyglądzie, ponieważ jeszcze wczoraj się "wprowadzałam" :D

W tym tygodniu byłam troszkę zajęta i niestety nie udało mi się zrobić notki wcześniej :c
.. Ale myślę, że moge się pochwalić tym, że dołączyłam do zarządu Zamojskiej Kuźni Talentów
Nareszcie mogę konkretniej działać z ludźmi dla ludzi ♥ 


Miałam wstawić jeszcze zdjęcia z malowania, ale niestety już zaraz wyjeżdżam do Lublina ;c

xoxo 

5 komentarzy:

  1. Ahh, jaki śliczny przestronny pokoik! :) Tak dziewczęco, delikatnie. Aż chciałabym się wprowadzić. Jeżeli masz miejsce jakieś pod łóżkiem, jestem chętna, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Od razu widac, że jest inaczej i lepiej ;) ja remont mialam rok temu, ale znow cos bym pozmieniala ;)

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)