środa, 21 sierpnia 2013

pierwsza seria linków

Pogoda dzisiaj zdecydowanie deszczowa, ale co by to było, gdyby upał był non-stop!

Uwielbiam kupować przybory szkolne, takie zakupy to zawsze była dla mnie frajda *_* kolorowe pisaki .. W związku z tym pewnie będzie takiego typu notka :>


Dzisiaj mam dla was parę linków, takie notki będą się pojawiały regularnie, jednak od następnego razu prawdopodobnie w niedziele lub poniedziałki :D

linki
  • Piosenka w której ostatnio się zakochałam, chyba wkrótce obejrzę sobie ten film :> 
  • Zapraszam mój profil vinted, może znajdziecie coś dla siebie! :D
  • Minimalizm nie musi być nudny! Zegarek z Marley'em bardzo przypadł mi do gustu :3
  • Blog o książkach (".. i nie tylko") Hani, która również jest z Zamościa :)
  • Uwierzcie w swoje możliwości i walczcie o swoje! Posłuchajcie wykładu Łukasza Jakóbiaka o tym, jak spotkał Lady Gagę .. zdecydowanie warto!
  • Strasznie spodobał mi się ten obrazek :3
xoxo

5 komentarzy:

  1. Nie wiem dlaczego, ale zawsze kiedy wpadnę na Twój blog jest na nim coś ciekawego... Jak Ty to robisz? Wpadnij też czasem do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aw, to bardzo miłe z twojej strony ♥
      Po prostu piszę to, co sama chciałabym przeczytać ^^
      Wpadnę :D

      Usuń
  2. Ojejku, jak miło! Co za niespodzianka, że zamieściłaś w swoim wpisie link do mojego bloga! Dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, ja również jestem z Zamościa i jestem Siostrą Hani. Byłam na czytaniu w parku i chyba Cię widziałam. :-)

    Bardzo fajny blog, świetny wygląd, będę tu wpadać częściej. :-)

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)