wtorek, 20 sierpnia 2013

"Małe rzeczy" - czyli pierwsze wyzwanie



Wszyscy doskonale wiemy jak szybko mija jeden dzień z miesiąca .. wakacji .. czy roku. Nie raz zastanawiamy się jak uwiecznić każdy dzień, by czas nie uciekał nam przez palce. Często wpada nam do głowy fotografia .. Aha! To jest to! Na zdjęciach widoczne są większe wypady ze znajomymi, spotkania po latach jak i małe tryskające szczęściem momenty.

O co tak naprawdę chodzi w wyzwaniu?
  30 dni zapisywania jednej rzeczy w każdym dniu, która przyniosła nam radość. Nie ważne jak "duża" ona była! Nie jest to ani trochę trudne, a tak bardzo może nas zmotywować do korzystania z każdego dnia i szukania szczęścia .. Uśmiech obcej osoby, nowy zakup, spotkanie z bliską osobą, zdjęcie, któro nam się spodobało, piosenka usłyszana w radiu, pomysł na coś fajnego, czy ciastko, któro nareszcie się udało :).

.. A więc kartka w dłoń i zaczynamy od dziś - "30 dni małych rzeczy"! Przyłączycie się do mnie?  :>

Zacznijmy od dziś! 

Za miesiąc możecie się spodziewać mojej listy :3

xoxo

5 komentarzy:

  1. Może bym się przyłączyła do tego wyzwania. :)

    PS Jesteś z Zamościa? Ja też! I widziałam, że dodałaś wpis o wydarzeniu Kuźni Talentów - "Park Wyobraźni", w którym brałam udział. A to Ty robiłaś te ciasteczka! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no tak tak robiłam ciasteczka :DD

      Usuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)