czwartek, 22 sierpnia 2013

małe-duże porządki



Mimo tego, że niedawno "wprowadzałam się" po remoncie i wszystkie rzeczy przebrałam, to postanowiłam dziś zrobić to samo- czyli większe porządki :). Myślę, że warto, bo zbliża się szkoła- i wiadomo, nie zawsze będzie się chciało, czy też miało czas - oczywiście nie mówię, że sprzątam raz na 10 miesięcy, hahah :D .. W każdym razie- w moim pokoju już nie ma dużo zbędnych rzeczy :D!

Nie mam jakiegoś "planu sprzątania". Odgruzowywanie nigdy nie było dla mnie jakimś wielkim wyczynem, haha :D! Dziś kierowałam się głównie tym, czego będę potrzebować we wrześniu, żeby było "na wierzchu" ^^


 xoxo



4 komentarze:

  1. Ja to nigdy nie umiem się mobilizować do porządków ;D No, ale kiedyś trzeba ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. też by mi się przydały porządki.. kiedy wpadniesz? :DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tylko sprzątam przed Bożym Narodzeniem i Wielkanocą, nienawidzę sprzątać -.- super blog! obserwuję i zapraszam do mmnie! ;)

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)