środa, 24 lipca 2013

Władek :3

Hej kochani!
Witam po małej przerwie *-*. Odnowiłam troszkę siły na bloga, odpoczęłam.

Szósty wyjazd nad morze wydawałby się najnudniejszym wyjazdem na świecie... Jednak "kocham Władysławowo" - powtarzało się co roku.
Kompletnie nie chciało mi się jechać (w końcu pakowaliśmy się w dzień po osiemnastce Tomka ;* ) ale ten wyjazd nad morze jest jednym z najlepszych, a czas ucieka niesamowicie!
Remont pokoju dobiega końca, wakacje mijają genialnie, a zdjęć jest co raz więcej 
Zdjęcia nie są jeszcze zgrane, ale mam dwa, które chciałam dodać nie tracąc wiele czasu ^^


Już myślę nad kolejnymi notkami :>. Zapowiada się ich sporo! Szykujcie się m.in. na zdjęcia z wyjazdu i osiemnastki

lecę na spacer

xoxo 

2 komentarze:

  1. Czekam na zdjęcia z wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia <3
    Pozdrawiam ;)

    http://po-drugiej-stronie-lustra-14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)