czwartek, 4 lipca 2013

postcrossing

Uf, właśnie wróciłam z rodzinnego wypadu na rowery .. ^^
Zapewne czytaliście coś na moim blogu o postcrossingu .. i to nie raz! - jest to w skrócie międzynarodowa wymiana pocztówek :D. Jest to jedno z moich ulubionych zajęć od pierwszej wysłanej kartki- lipiec 2011. Przez jakiś czas (około roku) nie wysyłałam niczego (jedynie dostawałam raz na jakiś czas :p), dlatego postanowiłam wrócić do tego zajęcia w wielkim stylu, na wakacjach
Byłam dzisiaj z siostrą na poczcie, załatwiłyśmy co trzeba, znaczki kupiłam .. i jest super, tylko pisać


doobranoc!

xoxo

3 komentarze:

  1. a ja sie tam zarejestrowalam i jeszcze nic nie wyslalam xd

    OdpowiedzUsuń
  2. oo ciekawie tu u cb :)
    Obserwuję i liczę na rewanż
    :)
    http://po-drugiej-stronie-lustra-14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. He, odkąd tak zdrożało wysyłanie pocztówek, to już się w to nie bawię, choć momentami mi tego brakuje (zwłaszcza gdy oglądam pocztówki,które otrzymałam) i może przy okazji wakacji wyślę jedną lub dwie, bądź znajdę sobie kogoś do korespondowania...

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)