piątek, 21 czerwca 2013

"Nie jestem idealna"

"Nie jestem idealny" - to zdanie zaczęło być niesamowicie znane i każdy chociaż dwa razy to powiedział .. Dosyć niedawno odkryłam jak bardzo mówienie tego szkodziło moim ambicjom. Rzeczywiście wcale nam to nie pomaga w rozwijaniu się, wręcz przeciwnie, zatrzymuje nas w jednym miejscu w drodze do celu. "Nie jestem idealna i nigdy nie będę, więc nie muszę o walczyć, przecież się nie opłaca.."- to jest właśnie rozwinięcie tego, o czym myślimy mówiąc to zdanie w niewłaściwej sytuacji.
Myślę, że "ideałem" nie jest dla nas osoba, która osiągnęła cel, lecz cel przez nią osiągnięty . Często jesteśmy nieświadomi tego, że możemy osiągnąć wszystko .. Mówimy, że osoba "zasłużyła" na to, co ma .. Dobrze. Ale słowo "zasłużyć" powinniśmy zastąpić "zapracować".
Ktoś zasłużył sobie na sukces./ Ktoś zapracował sobie na sukces.
Gdy zapracujemy na coś, to rzeczywiście zasługujemy na to,co osiągnęliśmy, więc to to samo. Moim zdaniem w drugim przypadku sytuacja wygląda jaśniej i na pewno bardziej motywuje.
"Zasłużenie" kojarzy nam się z czymś bardzo odległym i nieosiągalnym. 
Przecież my też możemy zasłużyć na nasz cel. Możemy zasłużyć na wszystko. 
Dlaczego akurat nie czujesz się zasłużony? Bo nie pracujesz na to.

Podsumowując, zdanie "Nie jestem idealny" powinniśmy zastąpić "Nie jestem najlepszy ... ale mogę być."
Zacznijmy od tego i weźmy się za osiąganie sukcesów .. Teraz.

Starałam się opisać te moje myśli jak najmniej chaotycznie ^^


xoxo 

2 komentarze:

  1. Im bardziej chaotycznie myśli są ułożone, tym czytelniejsze dla mnie, haha. ^^ W pełni rozumiem o czym piszesz. Moje nastawienie właśnie "Nie jestem najlepsza .. ale mogę być" mam od niedawna, kilka miesięcy i widzę, że o wiele lepiej się czuję "pracując" niż czekając na przysłowiowy "cud". :)

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)