sobota, 1 czerwca 2013

dzień dziecka

Poprawilam kilka rzeczy w wyglądzie bloga i jestem w trakcie ulepszania kilku rzeczy ^^.
Od dziś będzie się pojawiać coraz więcej postów z "róznych kategorii".
Zostało mi tylko pogrupować posty do etykiet i opublikowac je. W ten sposób wraz ze zmianami będzie łatwiej "poruszać się" po blogu ^^.
Wczorajszy dzień spędzony na osiemnastce *_*
Dzień dziecka bardzo na słodko .. i tak powinno być!



yup *_*

lecę, Tomek dziś przychodzi ^^! 

jeśli się wyrobię, spodziewajcie się posta jeszcze dziś :3
xoxo

7 komentarzy:

  1. żelki ♥ moja przyjaciółka ma tak samo na imię i ma dosłownie taką samą datę urodzenia jak Ty :D nawet rok :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już drugi raz od kogoś to samo słyszę ^^ wow *_*

      Usuń
  2. ciekawy blog ;) ja już ostatnio bawiłam się z etykietami ;) obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. "jeśli się wyrobię, spodziewajcie się posta jeszcze dziś :3"

    HUE HUE HUE

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak przy tytule ustawiłaś swoje tło?

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)