czwartek, 23 maja 2013

dzień drugi

Kolejny dzień z niefajnym humorem. Niezbyt dobre oceny, przygotowanie do popraw .. do projektu na zaliczenie gimnazjum..
Jednak dzisiaj nie mogłam się poddać, chociaż było ciężko. Dzisiejszy czas jak do tej pory całkowicie poświęciłam na "odbudowanie humoru".
Na dziś zaplanowałam sobie obejrzenie filmu pt."Life in one day" ( inaczej: "Dzień z życia"). Osobiście spodziewałam się lepszego zobrazowania ambitnego tematu, chociaż to nie było najgorsze. Chwilami były momenty smutne, straszne, a nawet jak dla mnie drastyczne ( zabijanie hodowlanych zwierząt). Myślę, że pokazuje życie z każdej strony omijając nacisk na dobra materialne.



Od dziś zaczynam moje "30 dni bez Facebooka". Być może niektórym wyda się to absurdalne, ale on rzeczywiście uzależnia! Spróbuję dotrwać do końca! ^^ 
Wczoraj obiecałam sobie, że w ciągu 50 dni osiągnę swój cel- wielki remont pokoju! Mam mnóstwo motywacji!

xoxo 

3 komentarze:

  1. U mnie tez brak humoru, oceny nie najlepsze.. w tamtym roku bylo o wiele lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. wow 30 dni ambitnie, powodzenia

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)