niedziela, 26 maja 2013

25/05

Wczoraj naprawdę dużo się działo ;o. Lubię tak !
Z tego też powodu nie maiłam wczoraj czasu, żeby napisać, ale dziś to nadrobię *-*

  • Od 10 robiłam chłopakom zdjęcia i nawet jestem zadowolona z tego, co wyszło ^^ 


  • potem na szybkich zakupach .. 

w maju nabyłam tyle kosmetyków, że planuję może jakąś recenzję *-*

  • pod koniec dnia byliśmy u Tomka ;3 i oglądaliśmy mecz ^^ 


 Dziś mam sporo do zrobienia.. Czeka na mnie geografia i historia oraz jutro przedstawiamy projekt, życzcie mi powodzenia :3 
xoxo

4 komentarze:

  1. Zakupy pewnie z powodu tej przeceny rossmanowej. Też używam tego korektora :D jest świetny pod oczy :D Powodzenia na przedstawieniu projektu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za zdjęcia ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. super :)
    zapraszam na konkurs :P
    http://allofthegalaxies.blogspot.de/p/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na recenzje kosmetyków, jestem ciekawa niektórych produktów.

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)