poniedziałek, 22 kwietnia 2013

zaczynamy "Wielki Koniec Kwietnia"

Projekt WKK ! wolnewolnewolne !
do maja tylko dwa szkolne dni ! yeeey ! nastawię się i wykorzystam wolne dni do końca
Dzisiaj wyciągnęłam rower i w drogę z Tomkiem :3..  jednak nie było dużych dystansów, zrobię to jutro, haha ^^ 

Od dziś wkroczyła do mojego domu zasada i w związku z nią będę więcej gotować i pewnie będę coś czasem wstawiać na bloga :D 

Wczoraj uczyłam się na geografię na dzisiejszą lekcję.. Cóż, można powiedzieć, że miałam szczęście :D!






Pandy


mam ochotę napisać jutro kreatywniejszą notkę ! :D
lecę na Pamiętniki Carrie ! 


powodzenia na egzaminie ;3 

xoxo

1 komentarz:

  1. Uuu geografia, nie lubię tego przedmiotu ;<
    Fajna fotka!

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)