poniedziałek, 8 kwietnia 2013

wiosno, zostań !

Ten tydzień zaczął się raczej spoko, patrząc na koniec tamtego ^^ ..
Pojawienie się słońca ( NARESZCIE) niesamowicie mnie mobilizuje - jak już pewnie pisałam :D Toteż dlatego na konkretne ćwiczenie poświęciłam dzisiaj ponad godzinę- bieganie i ćwiczenie :P. Aż ciągnie mnie jeszcze, żeby poćwiczyć! ( a przy następnym bieganiu będziemy się trzymać z dala od błota *_*)
Gdy wytraciłam trochę siły, przywiązałam uwagę do najważniejszych rzeczy do zrobienia i czuję się bardzo dobrze, bo nie miałam jakiejś całkowicie wolnej chwili na lenistwo


lecę coś zjeść i oglądać film ! 

a jak wy korzystacie z pierwszych promieni słońca od jakiegoś czasu nad Polską ? :D

xoxo 

3 komentarze:

  1. ja wte pierwsze wiosenne dni robię to co zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic tak nie motywuje jak słońce i wiosna po tak długim czasie zimy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. słoneczko najbardziej motywuje do spacerków ;)

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)