sobota, 20 kwietnia 2013

week

W ciągu ostatnich dni pogoda zdecydowanie była super ^^.
 Ogólnie tydzień w miarę pracowity, jedynie w piątek i trochę dziś mogłam sobie pozwolić na dłuższy czas leniuchowania :D. W sumie sporo się działo i żałuję że w paru momentach nie miałam przy sobie aparatu :>
W pamiętniku mam tez kilka dni do "nadrobienia" a zapisuję szczegóły, żeby o nich nie zapomnieć, gdy już się za to wezmę. Cała ja *_*
Myślę nad zapisaniem się na jakieś dodatkowe zajęcia, bo jeśli będę troszkę zajęta to nie będzie mi się chciało znajdywać czasu na nieistotne rzeczy a zamiast tego zrobię cos kreatywnego - tak mam dosyć często ^^


Tomek uwielbia zdjęcia

A w następny tydzień do szkoły tylko w poniedziałek i piątek!W poniedziałek nie wiem jak wyjdzie, a w piątek dzień zdrowia *_*

Lecę ogarniać geografię i oglądać Pamiętniki Carrie

dobranoc! 
xoxo

4 komentarze:

  1. takie dodatkowe zajęcia to świetna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepiej wlasnie zapisywac sie na dodatkowe zajęcia wiosną, wtedy się ma najwiecej motywacji:)

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)