czwartek, 25 kwietnia 2013

shshshshshsh

Dzisiaj wstałam po 7! Nic tylko sobie pogratulować, ponieważ mam wolne a jednak udało mi się wstać wcześnie
Po 8 byłam już w mieście, a dokładniej w sh. Szału nie ma, aczkolwiek jestem w miarę zadowolona :D
Gdy siedziałam na przystanku, pogadałam z kilkoma paniami - niesamowite, że praktycznie wszyscy mieli dobry humor ^^!
Później sprzątałam w domu, robiłam z dziewczynami małe spożywcze zakupy na jutrzejszy dzień zdrowia w szkole i myślę czy by się tu wybrać na przejażdżkę rowerem albo spacer :>


najbardziej zadowolona jestem z sukienki ♥, a kupienie torebki chyba było mi pisane xd, bo siostra ma taką samą i nawet sporo ją pożyczałam *_*


jak wam się podobają ubrania ? :>



lecę dalej korzystać z dnia!
xoxo

4 komentarze:

  1. ale fajne rzeczy upolowałaś :d

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że udało ci się trochę kupić, mi też :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo torebka :) super blog, obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)