piątek, 26 kwietnia 2013

dzień zdrowia, zakupy

Dziś w szkole oprócz trzech lekcji miał miejsce "dzień zdrowia" *_* . Robiliśmy po swojemu zdrowe "przekąski" rywalizując o pierwsze miejsce za smak, wygląd, wykonanie i pomysł ^^.. No cóż, jednak komisja niezbyt postawiła na ocenianie smaku, ponieważ nie spróbowali wszystkich "wyrobów" haha :D ..
Dzisiaj mama zabrała mnie z siostrą na spontaniczne zakupy *-*.. warto było iść .. Niesamowicie zmobilizowana i gotowa na "wiosnę" ( haha ^^ ), chociaż już przy dzisiejszym cieplutkim wieczorze widać lato!

W pewnym momencie, gdy czekałyśmy na "transport" :DD do domu przypomniałam sobie, że dziś piątek, a w następny tydzień do szkoły tylko w poniedziałek a we wtorek do Warszawy! Niesamowite uczucie ^^!




Myślę, że zdjęcie nowych ubrań wstawię jutro, bo dziś byłyby gorszej jakości :P



Słiciak w sklepie musi być *_* .. Niestety zdjęcie z normalniejszą miną się rozmazało ;c ! 


Nareszcie ( chociaż "przez przypadek") zainwestowałam w tani, ale śliczny według mnie notes! Nareszcie moje kartki z notatkami nie będą "łaziły" po całym biurku! :D

A więc .. do jutra!

xoxo

2 komentarze:

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)