poniedziałek, 11 marca 2013

zły humor ?

Dzisiaj dosłownie modliłam się żeby nareszice wrócić do domu, nie mogłam wytrzymać tego dnia. Chyba mam ostatnio zły humor, to nic .. musi kiedyś minąć, bo mam to, czego chcę .. marzenia do spełnienia, świetne wspomnienia i wspaniałych bliskich
Czekam z niecierpliwością na mecz Arsenal - Bayern moja rodzinka będzie musiała zrezygnować z tap madl haha ^^ .. no cóż, ja też .
Jutro lekcje w miarę ok, więc będzie dało się jakoś przetrwać :D.
Tak wszyscy z niecierpliwością czekamy, żeby wiosna wróciła i została aż do lata :3 ....


Lecę więc czytać książkę

xoxo

4 komentarze:

  1. Dodano 16:16 <3
    Arsenal Till I die :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. druga część Pretty Little Liars ♥

      Usuń
  3. Fajny blog ;)
    Wpadni:
    http://franki13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)