wtorek, 12 marca 2013

zmiany na blogu

Bardzo cieszę się, że jednak znalazlam czas żeby napisać notkę. Siadłam dzisiaj późno do lekcji, więc robię teraz wszytko na szybko, bo chciałam dzisiaj dłużej się pouczyć.
Dzisiejszy dzień jest z tych dni bardziej poświęconych blogu .. jednak postanowiłam sie wziąć za zmiane wygladu. Zmienił sie układ, nagłówek, czcionki i ich kolory .. więc jednak nie tak mało ^^.
Nie mogę doczekać sie nastepnego tygodnia, ponieważ wreszcie nadają slońce i dużo wyższa temperaturę ! Nareszcie sobie pogramy *_* !

 Skończyłam origami, lecę więc do historii i niemieckiego ! ^^



Miłego wieczoru :3

xoxo

1 komentarz:

  1. Origami <3

    Obserwuję i liczę na to samo :)
    Zapraszam również do zadawania mi pytań w tej notce: http://daniela--blog.blogspot.com/2013/03/masz-pytanie.html

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)