sobota, 23 marca 2013

zimna wiosna

Tegoroczna wiosna .. hmm .. obiecująca. Bylam na spacerze i tak zmarzłam, że myślałam, że nie dojdę do domu .. Chyba nigdy nie było mi tak zimno, a już szczególnie na wiosnę !
Dziś trzeci dzień z rzędu robię dokładne porządki i trzeba przyznać, że wtedy dopiero się czuje, że święta nadchodzą wielkimi krokami ^^ !
Aktualnie piszę z obcokrajowcami ( hahaha, swag) i szykuję się do powyłączania świateł o 20:30 ! Godzina dla ziemi ! patrząc na archiwum bloga, można znaleźć 2 notki z poprzednich akcji ;D

Lecę zrobić coś ciepłego do picia, bo mam ogromną ochotę *_* ♥ .. i czytać jak opisałam w pamiętniku pogodę rok temu .. :D


- zdjęcie robione kiedyś, przy okazji robienia zdjęcia na konkurs ^^ 

xoxo

4 komentarze:

  1. W marcu jak w garncu! A tak naprawdę to w tamtym roku chyba tez zimno bylo, albo 2 lata temu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe, codziennie 3 razy wychodzę z psem na spacer i bardziej marznę w tą "wiosnę"
    niż jak była kalendarzowa zima :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zobaczyłam dzisiaj zdjęcia sprzed roku i się tylko dobiłam.. 18 marca byłam w parku w samym żakiecie ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie rowniez strasznie zimno. mam nadzieje ze jak najszybciej sie ociepli..:)

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)