sobota, 30 marca 2013

Wielka Sobota

Zawsze po Liturgii Wielkiego Piątku zaczynam nareszcie czuć święta!
Przygotowania w moim domu są .. cóż, jest dużo stresu, szczególnie ze strony mamy, która chce, żeby wyszło jak najlepiej ;).
W ciągu tych trzech dni mogliście się domyśleć co mogłam robić - oczywiście pomagałam, sprzątałam, przygotowywałam dom i naturalnie byłam w kościele ;). Pokusiłam się jednak na pożyczenie gitary akustycznej, żeby zacząć uczyć się grać i urozmaicić sobie czas, kiedy jest on chwilowo wolny ^^

.. a następny tydzień zapowiada sie bardzo ciekawie :> !



Życzę wam, żebyście jak najlepiej przeżyli te święta. Byli mokrzy w poniedziałek, a wychodząc na dwór nie widzieli śniegu ( co raczej niemożliwe) ! ^^  
Wszystkiego dobrego kochani :D !

xoxo

3 komentarze:

  1. Nie spełniło się. Tu pada pada pada pada pada ŚNIEG

    OdpowiedzUsuń
  2. Śnieg i tak jest niestety ;<

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czułam święta ale Bożego Narodzenia tylko choinki nie było :P
    http://stronaslonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)