piątek, 22 marca 2013

vans

Dzisiejszy dzień to lekka porażka. Brak siły, zaspanie do szkoły .. chociaż zleciało w szkole dosyć szybko ;).
Lekko denerwowała mnie sytuacja z czekaniem na kuriera, o 19 dałam sobie spokój z nadzieją, po czym przed samą 21 zadzwonił kurier i powiedział że czeka na parkingu jakieś 300 m od mojego domu ..Cała sytuacja wywołała u mnie dużo śmiechu, kurier okazał się charakterem podobny do mnie :D
.. I SĄ.. Vansy Cieszę się baardzo, bo długo (jak pewnie wiecie) na nie czekałam ^^.
Wybrałam czarne, ponieważ są uniwersalne (a tego potrzebowałam) i nikt w moim najbliższym otoczeniu nie ma takiego koloru *_*



milka toffee wholenut - nasza od dłuższego czasu ulubiona czekolada ♥♥♥


xoxo

12 komentarzy:

  1. Świetne, też bym wybrała czarne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i dobre czarne bo do wszystkiego pasują :D

    OdpowiedzUsuń
  3. o widzisz... jakie my mamy ładne buciki teraz! :D
    i mogłabyś się podzielić czekoladą ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Vansiaki <3 *_*
    ile za nie dałaś ? :D

    Ja zaobserwowałam i liczę na to samo :) !
    xdmycolorfulthoughtsxd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubie takiej czekolady, wole białą ;) + Obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam tę piosenkę ^^
    i obserwuję

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)