piątek, 15 marca 2013

śnieg jeszcze raz.

Dziś rekolekcje, wolne od szkoły.. Całe szczęście, ledwo co przeszłam jakieś 300 m do kościoła .. Im bardziej oczekujemy wiosny, tym szybciej wraca zima i więcej sprawia nam kłopotów.. Czyżbyśmy byli bliżej Bożego Narodzenia niż Wielkanocy ? ^^ Za 5 dni mamy przecież pierwszy dzień wiosny !
Nadają słońce i 15' .. tylko, że miało tak być 22-ego a nie, tak jak teraz pokazują - 29-ego .. Cóż, może nareszcie uda się im trafić w tydzień, kiedy zobaczymy wiosnę chociażby przez niezasypaną śniegiem furtkę.

Dzisiaj raczej nigdzie się nie ruszałam z domu - Lana del Rey, leżenie na łóżku, pisanie z T i oglądanie PLL ♥ 




.. jeszcze po południu ..teraz śniegu jest troszkę więcej :> 

A, zapomniałabym o najważniejszym - Arsenal wygrał z Bayernem 2-0 !! ♥♥♥

xoxo

13 komentarzy:

  1. Ajj już dość tego śniegu. Mogłaby być wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziś rano się obudziłam, a tu za oknem piękne słonko i znacznie mniej śniegu czyżby zaraz zawita wiosna;D

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie też dużo śniegu :D
    Proszę zajrzyj do mnie , zaobserwuj oddzwiecze się ♥ To dla mnie ważne ;*
    oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcie! ;)
    w takim razie bardzo udany dzień, uwielbiam PLL. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten śnieg jest dołujący. Z utęsknieniem czekam na wiosnę. :<

    OdpowiedzUsuń
  6. Uuu dużo śniegu ^^ U mnie od wczoraj świeci słońc ;]
    Zapraszam <33
    whereveryouwillgoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Claudia:)
    Faktycznie Was nieźle zasypało. U nie świeci słońce ale na dworze jest bardzo zimno brr az się z domu nie chce wychodzić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam PLL :D U mnie już nie ma śniegu :3
    Bardzo fajny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jesteś śliczna ! :)
    również obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  10. ale masz szalone oczyska :D
    sama głodnieje jak oglądam te zdjęcia :(


    www.cookplease.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  11. niestety śnieg nie chce się usunąć :<<

    OdpowiedzUsuń
  12. Również oczekuję wiosny!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie za oknem słoneczko i śnieg stopniał, więc mam dobra nowinę idzie wiosna ;D

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)