poniedziałek, 18 marca 2013

MC

Początek tygodnia można zaliczyć jako udany ^^. Nastawienie niesamowicie pozytywne, między innymi dlatego, że gdy budzę się i mam przed oczami okno, widzę niesamowicie piękne niebo :D. Słońce, któro wyszło na chwilę, gdy pisaliśmy pracę klasową z polskiego, wywołało natychmiastowy uśmiech i chwilową motywację ;>
 Po szkole pojechałyśmy z Asiełem do mcdonalda ( czasem można sobie pozwolić *_*)  Zaczęłyśmy ogarniać chemię, ale jednak okazało się, że wolimy rozmawiać niż się uczyć - kto by pomyślał .. :DD
Świetne było spotkanie pana na przystanku, który zamienił ze mną krótkie zdania na temat fotografii. Niby nie dużo, a strasznie miło, gdy ktoś nieznajomy zaczyna rozmowę, o czymś, co nazywamy pasją ^^ .

Wczoraj spacer z T hmm .. skończyło się wysypywaniem śniegu z butów w domu hahahaha

Właśnie wróciłam, więc biorę się za ogarnianie domu i gotowanie .. Później może wezmę się za książkę .. Mam teraz dużo energii ^^ .




- zdjęcie nie jest najnowsze, ale jest w kręgu moich ulubionych


I dzisiejszy niesamowitej telefonowej jakości słiciak z Justyną !


W wolnej chwili (dzisiaj lub jutro) wezmę się za komentowanie waszych blogów :3 . 

xoxo

8 komentarzy:

  1. Ja to już dawno nie byłam w McDonaldzie :D
    fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale bym sobie zjadła frytki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ktoś tu nie umie chodzić po śniegu :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słyszałem milsze określenia ;)
      miałaś książkę czytać i się uczyć, a nie po nocy komentarze zatwierdzać :D

      Usuń
    2. a ty miałaś chodzić do szkoły ? :>>

      Usuń
  4. oo, jak niezdrowo :D ale za to smacznie! fajnie spędzony czas ;)

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)