niedziela, 24 marca 2013

znaleźć marzenia

Jeszcze rok temu nie spodziewałam się, że będę miała w domu koszulkę Arsenalu, vansy czy też lustrzankę itp. - te rzeczy były jedynie marzeniem. Bardzo szybko udało się je spełnić .. jednak są one rzeczami. Smutne jest dla mnie to, że mam sporo motywacji, a nie wiem co chcę osiągnąć .. Myślę, że niestety nie tylko ja mam taki problem.Czas zastanowić się nad życiem, wybrać kilka ścieżek, wypróbować każdą z nich i zacząć się spełniać w życiu :).Tak, czas zaczać myśleć nad marzeniami!

A dzisiejszy dzień nie był najgorszy, ale zawsze mogłoby być lepiej ;).



♥♥♥ Gdy słucham tej płyty Grubsona od razu przypominają mi się wakacje czy też wiosna, kiedy wszyscy zaczynają mieć lepsze humory itd... coś pięknego *_*

Lecę oglądać film i szykowac się do szkoły ! 

xoxo

2 komentarze:

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)