czwartek, 21 marca 2013

gameday

Wiosna przywitała nas śniegiem na chodnikach na przemian z błotem i strasznymi prognozami pogody na najbliższe dni .
Dzisiaj zamiast iść do szkoły zrobiłyśmy sobie z Justynką i Zuzią 'gameday' *_*, całkiem fajnie spędzony czas :P! w fifę grałyśmy najdłużej
Jestem prawie pewna, że jutro przyjdzie kurier, więc post na 100% się pojawi ^^.

Musze się pochwalić, że zaczęłam dziś szczegółówe wiosenno-świąteczne porzątki ! wy też ? :D




hahaahah, Fifa 13, bitch *_*

Lecę wziąć się za lekcje ;> 


xoxo

6 komentarzy:

  1. Pierwszy dzień wiosny a ja zaliczyłam glebę na śniegu dzisiaj! Wrrrr

    OdpowiedzUsuń
  2. Liczyłam już na wiosnę,jak widać niestety do nas nie zawita,u mnie to samo,zimno,pełno śniegu i błota..
    Ja chyba za porządki wezmę się w przyszłym tygodniu,lub w weekend :3
    Podoba mi się klimat jaki panuję na blogu c:

    OdpowiedzUsuń
  3. fifa <3 jak dawno w to nie grałam. ;d

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja droga również mam nadzieję, że zima zostanie na moim sweterku.
    Może zaobserwujemy swoje blogi?

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)