sobota, 30 marca 2013

Wielka Sobota

Zawsze po Liturgii Wielkiego Piątku zaczynam nareszcie czuć święta!
Przygotowania w moim domu są .. cóż, jest dużo stresu, szczególnie ze strony mamy, która chce, żeby wyszło jak najlepiej ;).
W ciągu tych trzech dni mogliście się domyśleć co mogłam robić - oczywiście pomagałam, sprzątałam, przygotowywałam dom i naturalnie byłam w kościele ;). Pokusiłam się jednak na pożyczenie gitary akustycznej, żeby zacząć uczyć się grać i urozmaicić sobie czas, kiedy jest on chwilowo wolny ^^

.. a następny tydzień zapowiada sie bardzo ciekawie :> !



Życzę wam, żebyście jak najlepiej przeżyli te święta. Byli mokrzy w poniedziałek, a wychodząc na dwór nie widzieli śniegu ( co raczej niemożliwe) ! ^^  
Wszystkiego dobrego kochani :D !

xoxo

środa, 27 marca 2013

święta soon

Pogoda sprzyja chorowaniu. Po wczorajszym pomaganiu w kościele wszystko mnie boli, chociaż wczoraj było gorzej .. dzisiaj wiem, że mnie przewiało. Mam nadzieję, że nie zachoruję jakoś "bardziej", w końcu już praktycznie 'zaraz' święta ..
Od jutra oficjalnie wolne .. i święta *_* ... tylko wiosny nadal brakuje.
Nie mam na nic siły i chęci. Patrzę sobie na zdjęcia zrobione rok temu.... nie, już przestaję narzekać na pogodę.


z tyłu mamusia *_* chciała załapać się na blogowego słiciaka :DD


♥♥♥

xoxo

poniedziałek, 25 marca 2013

porządki w ubraniach

Dzisiejszy dzień zleciał/leci bardzo szybko, szkoda, że tylko w domu.. W szkole jak zwykle się ciągnęło *-*.
Dziś zajmowałam sie ogarnianiem ubrań na sprzedaż .. i dałam radę, teraz tylko powystawiać wszystkie ^^.
.. Więc niesamowicie dokładne wiosnenno-świąteczne porządki w moim pokoju powoli dobiegają końca :D
Mam nadzieję, że zdążę jeszcze w miarę ogarnąć chemię :P.


Gdy wystawię już więcej rzeczy, udostępnię link :).



Miłego wieczoru :3 

xoxo

niedziela, 24 marca 2013

znaleźć marzenia

Jeszcze rok temu nie spodziewałam się, że będę miała w domu koszulkę Arsenalu, vansy czy też lustrzankę itp. - te rzeczy były jedynie marzeniem. Bardzo szybko udało się je spełnić .. jednak są one rzeczami. Smutne jest dla mnie to, że mam sporo motywacji, a nie wiem co chcę osiągnąć .. Myślę, że niestety nie tylko ja mam taki problem.Czas zastanowić się nad życiem, wybrać kilka ścieżek, wypróbować każdą z nich i zacząć się spełniać w życiu :).Tak, czas zaczać myśleć nad marzeniami!

A dzisiejszy dzień nie był najgorszy, ale zawsze mogłoby być lepiej ;).



♥♥♥ Gdy słucham tej płyty Grubsona od razu przypominają mi się wakacje czy też wiosna, kiedy wszyscy zaczynają mieć lepsze humory itd... coś pięknego *_*

Lecę oglądać film i szykowac się do szkoły ! 

xoxo

sobota, 23 marca 2013

zimna wiosna

Tegoroczna wiosna .. hmm .. obiecująca. Bylam na spacerze i tak zmarzłam, że myślałam, że nie dojdę do domu .. Chyba nigdy nie było mi tak zimno, a już szczególnie na wiosnę !
Dziś trzeci dzień z rzędu robię dokładne porządki i trzeba przyznać, że wtedy dopiero się czuje, że święta nadchodzą wielkimi krokami ^^ !
Aktualnie piszę z obcokrajowcami ( hahaha, swag) i szykuję się do powyłączania świateł o 20:30 ! Godzina dla ziemi ! patrząc na archiwum bloga, można znaleźć 2 notki z poprzednich akcji ;D

Lecę zrobić coś ciepłego do picia, bo mam ogromną ochotę *_* ♥ .. i czytać jak opisałam w pamiętniku pogodę rok temu .. :D


- zdjęcie robione kiedyś, przy okazji robienia zdjęcia na konkurs ^^ 

xoxo

piątek, 22 marca 2013

vans

Dzisiejszy dzień to lekka porażka. Brak siły, zaspanie do szkoły .. chociaż zleciało w szkole dosyć szybko ;).
Lekko denerwowała mnie sytuacja z czekaniem na kuriera, o 19 dałam sobie spokój z nadzieją, po czym przed samą 21 zadzwonił kurier i powiedział że czeka na parkingu jakieś 300 m od mojego domu ..Cała sytuacja wywołała u mnie dużo śmiechu, kurier okazał się charakterem podobny do mnie :D
.. I SĄ.. Vansy Cieszę się baardzo, bo długo (jak pewnie wiecie) na nie czekałam ^^.
Wybrałam czarne, ponieważ są uniwersalne (a tego potrzebowałam) i nikt w moim najbliższym otoczeniu nie ma takiego koloru *_*



milka toffee wholenut - nasza od dłuższego czasu ulubiona czekolada ♥♥♥


xoxo

czwartek, 21 marca 2013

gameday

Wiosna przywitała nas śniegiem na chodnikach na przemian z błotem i strasznymi prognozami pogody na najbliższe dni .
Dzisiaj zamiast iść do szkoły zrobiłyśmy sobie z Justynką i Zuzią 'gameday' *_*, całkiem fajnie spędzony czas :P! w fifę grałyśmy najdłużej
Jestem prawie pewna, że jutro przyjdzie kurier, więc post na 100% się pojawi ^^.

Musze się pochwalić, że zaczęłam dziś szczegółówe wiosenno-świąteczne porzątki ! wy też ? :D




hahaahah, Fifa 13, bitch *_*

Lecę wziąć się za lekcje ;> 


xoxo

środa, 20 marca 2013

Imieninowo

W szkole 3 godziny, później się zwolniłam, nie mogłam dłużej ..
Jutro dzień wagarowicza, czyli robienie sobie wolnego i noulajfienie z dziewczynami na xboxie *_*.
Dzięki 'imieninowym' pieniądzom zamówiłam sobie, coś, co już planowałam zamawiać. Naturalnie pokażę na blogu jak już kurier przyniesie :> !
Ogólnie dzień bardzo dobrze, słodko i pozytywnie *_*





Yummy

Dobranoc ! 

xoxo 

wtorek, 19 marca 2013

"Dobre, bo polskie."

Dzisiejszy dzień minął szybko i miło ;3. Niema chyba tu dodwać, nie było jakiś niewiarygodnie ciekawych zdarzeń *_*.
Na kolejne wtrącenie z serii "Klaudia narzeka" wpadłam wczoraj w nocy, otwierając polskie angielskie płatki (których nie powinnam podkradać o tej porze). Pomińmy fakt, że były bardzo dobre :3 .. Ale ten angielski napis na opakowaniu .. Zastanawiałam się nad tym, ile jeszcze rzeczy przyjdzie do nas zza granicy i ile jest tak naprawdę "Polski w Polsce" .. Zaczęłam szukać rzeczy, które są nowe, w miarę rozpowszechnione i wymyślone przez Polaków .. nic jednak nie zastąpi staropolskich zwyczajów. Coraz więcej pomysłów przychodzi do nas z różnych krajów, jak np. Spotted. Jest to może czasami nawet fajna rzecz, ale jeśli "przyjdą" do nas wymyślne, dziwne "nowości", to czy nie zaczniemy tego robić, bo to takie "amerykańskie" i wszyscy to robią? Bylibyśmy zawaleni tym do końca, a przecież 'Polak potrafi'!
Miejmy nadzieję, że to wszystko nie sprowadzi nas do "walania się" między krajem oryginalnym a Ameryką.
Tymczasem lecę kończyć płatki i komentować wasze blogi !



(Całe szczęście nic dzisiaj nie było zadane *_* )


xoxo

poniedziałek, 18 marca 2013

MC

Początek tygodnia można zaliczyć jako udany ^^. Nastawienie niesamowicie pozytywne, między innymi dlatego, że gdy budzę się i mam przed oczami okno, widzę niesamowicie piękne niebo :D. Słońce, któro wyszło na chwilę, gdy pisaliśmy pracę klasową z polskiego, wywołało natychmiastowy uśmiech i chwilową motywację ;>
 Po szkole pojechałyśmy z Asiełem do mcdonalda ( czasem można sobie pozwolić *_*)  Zaczęłyśmy ogarniać chemię, ale jednak okazało się, że wolimy rozmawiać niż się uczyć - kto by pomyślał .. :DD
Świetne było spotkanie pana na przystanku, który zamienił ze mną krótkie zdania na temat fotografii. Niby nie dużo, a strasznie miło, gdy ktoś nieznajomy zaczyna rozmowę, o czymś, co nazywamy pasją ^^ .

Wczoraj spacer z T hmm .. skończyło się wysypywaniem śniegu z butów w domu hahahaha

Właśnie wróciłam, więc biorę się za ogarnianie domu i gotowanie .. Później może wezmę się za książkę .. Mam teraz dużo energii ^^ .




- zdjęcie nie jest najnowsze, ale jest w kręgu moich ulubionych


I dzisiejszy niesamowitej telefonowej jakości słiciak z Justyną !


W wolnej chwili (dzisiaj lub jutro) wezmę się za komentowanie waszych blogów :3 . 

xoxo

piątek, 15 marca 2013

śnieg jeszcze raz.

Dziś rekolekcje, wolne od szkoły.. Całe szczęście, ledwo co przeszłam jakieś 300 m do kościoła .. Im bardziej oczekujemy wiosny, tym szybciej wraca zima i więcej sprawia nam kłopotów.. Czyżbyśmy byli bliżej Bożego Narodzenia niż Wielkanocy ? ^^ Za 5 dni mamy przecież pierwszy dzień wiosny !
Nadają słońce i 15' .. tylko, że miało tak być 22-ego a nie, tak jak teraz pokazują - 29-ego .. Cóż, może nareszcie uda się im trafić w tydzień, kiedy zobaczymy wiosnę chociażby przez niezasypaną śniegiem furtkę.

Dzisiaj raczej nigdzie się nie ruszałam z domu - Lana del Rey, leżenie na łóżku, pisanie z T i oglądanie PLL ♥ 




.. jeszcze po południu ..teraz śniegu jest troszkę więcej :> 

A, zapomniałabym o najważniejszym - Arsenal wygrał z Bayernem 2-0 !! ♥♥♥

xoxo

środa, 13 marca 2013

copycats

Spójrzcie na któryś z obrazów da Vinci'ego .. i spróbujcie namalować taki sam .. z pewnością nie wyjdzie on w 'piękny sposób' podobny ..  I w ten sposób po raz kolejny na blogu, lecz w jakiś inny sposób chciałabym pisać o oryginalności. Wracając dłuższą drogą ze szkoły zaczęłam się zastanawiać nad tym, czy ludzie chcą być sobą i co im daje takie naśladowanie innych, kopiowanie czyjejś własności, upodabnianie się do kogoś... Nigdy tego nie zrozumiem. Osobiście nie mogłabym żyć z tym, że coś od kogoś 'zerżnęłam' i być znaną z tego co ukradłam.
Najwięcej tego typu rzeczy dzieje się w internecie. Ludzie myślą, że tyle osób z niego korzysta, iż nikt nie zauważy podkradzionego pomysłu, nazwy, zdjęcia czy bohaterów opowiadania ..
Bardzo dużo takich ludzi uważa, że Polska jest nudna.. czy to nie my jedyni możemy to zmienić? jak zabrać się do tego, jeśli ludzie tracą kreatywność, swój własny charakter ..? .. czy nie powielalibyśmy wtedy jednego pomysłu setki razy ?

Dzisiejszy dzień mija dość ciekawie :D. Od wygłupów na w-fie i zepsucia klamki *_* ♥♥ do zepsucia się szafy i oglądania BrzydUli .. Jednak naturalnie dzień się na tym nie kończy, jeszcze najważniejsze wydarzenie dnia - mecz Bayern - Arsenal ♥♥ 





lecę !

xoxo

wtorek, 12 marca 2013

zmiany na blogu

Bardzo cieszę się, że jednak znalazlam czas żeby napisać notkę. Siadłam dzisiaj późno do lekcji, więc robię teraz wszytko na szybko, bo chciałam dzisiaj dłużej się pouczyć.
Dzisiejszy dzień jest z tych dni bardziej poświęconych blogu .. jednak postanowiłam sie wziąć za zmiane wygladu. Zmienił sie układ, nagłówek, czcionki i ich kolory .. więc jednak nie tak mało ^^.
Nie mogę doczekać sie nastepnego tygodnia, ponieważ wreszcie nadają slońce i dużo wyższa temperaturę ! Nareszcie sobie pogramy *_* !

 Skończyłam origami, lecę więc do historii i niemieckiego ! ^^



Miłego wieczoru :3

xoxo

poniedziałek, 11 marca 2013

zły humor ?

Dzisiaj dosłownie modliłam się żeby nareszice wrócić do domu, nie mogłam wytrzymać tego dnia. Chyba mam ostatnio zły humor, to nic .. musi kiedyś minąć, bo mam to, czego chcę .. marzenia do spełnienia, świetne wspomnienia i wspaniałych bliskich
Czekam z niecierpliwością na mecz Arsenal - Bayern moja rodzinka będzie musiała zrezygnować z tap madl haha ^^ .. no cóż, ja też .
Jutro lekcje w miarę ok, więc będzie dało się jakoś przetrwać :D.
Tak wszyscy z niecierpliwością czekamy, żeby wiosna wróciła i została aż do lata :3 ....


Lecę więc czytać książkę

xoxo

piątek, 8 marca 2013

śnieg

.. śnieg i okropny wiatr *_*
W szkole nawet szybko zleciało ^^, tak wesoło i w dobrych humorach ♥
Po szkole oglądanie zdjęć po raz kolejny i moje 'wnuki' zapowiedzieli się, że przyjdą haha ^^, naleśniki *_*!
Co do dnia kobiet too jeszcze raz dziękuję T. ♥♥ !


Wszystkiego naajlepszego i dla was dziewczyny :3


xoxo

czwartek, 7 marca 2013

zdjęcia

Co się dzisiaj działo na lekcjach, hahahah wszystkie 6 były 'wolne'!
Po szkole pojechałam po zdjęcia ( wywołałam ich 130) i pochodziłam sobie po ślicznie oświetlonej urokliwej starówce z T ♥. Dzisiaj deszczowo, wiec nieźle zmokliśmy *_*
Jutro dzień kobiet, nie jest to jakieś huczne święto, ale zawsze te kilka lekcji mniej




lecę się uczyć i oglądać wywołane zdjęcia :3

xoxo

wtorek, 5 marca 2013

słońce

Niedziela minęła szybko, jednak wiele się działo ^^ .
Poniedziałek zaliczony do jak najbardziej udanych, Asia przyszła do mnie na kawę :3 i zaczęłyśmy w jakimś sensie projekt, który jest potrzebny do zaliczenia gimnazjum i realizujemy coś, co zostanie dla was tajemnicą aż do publikacji :3 !
Dzisiaj pięknie na dworze (jak i wczoraj) i aż chce się robić mnóstwo rzeczy !
W ciągu dwóch dni przybyło mi nawet sporo zdjęć, więc będę miała co dodawać ^^





jeszcze tyle do zrobienia, a tak mało czasu .. *_*

xoxo

sobota, 2 marca 2013

zaświeciło słońce

no i znowu jest słonecznie ! miejmy nadzieję, że na długo, bo gdy pojawia się słończe, od razu we wszystkich coś się 'budzi' i wraca humor ^^ .
Dzisiejsza sobota bardziej pracowita, ponieważ zaczynamy wiosenne porządki i musze się uczyć na poniedziałek ;c ..
mam ochotę wywołać nareszcie zdjęcia, bo dosyć dawno to robiłam
.. a jutro do Julci na urodzinki ( minus ? muszę się uczyć jeszcze dzisiaj i być może obejrzę tylko końcówkę meczu ;c )


wracam do nauki i Krzyżaków :> 


xoxo