poniedziałek, 25 lutego 2013

let's play!

Taki powrót do codzienności jest często potrzebny, chociaż w szkole nie było jakoś wybitnie wesoło, ale ok ^^.
Poćwiczyłam trochę i wzięłam zimny prysznic i od razu mój humor jest co najmniej dobry, tego mi brakowało *-* .
Ćwiczę z 'pomocą' gry na xboxa ( tak, to brzmi dziwnie .. ) Nike+ kinect training . Być może wydaje wam sie, że to gra jak każda jest głównie dla rozrywki .. jednak nie. Gra dobiera do naszego 'poziomu' ( po wykonanych krótkich testach ) i wybranego przez nas celu program i stopień trudności, który z naszym postepem się zwiększa :p. Myślę, że to super rozwiązanie dla osób, które nie mają chociażby pomysłu na ćwiczenia :D !  




.. niestety nie mam zdjęcia w trakcie ćwiczeń, ponieważ nie wyszły nie z mojej winy :DD



Miłego wtorku doooobranoc ! 

xoxo

13 komentarzy:

  1. Masz piękne profilowe


    http://my-live-my-crazy-live.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi sie bardzo sposób, w jaki prowadzisz bloga, więc biorę się za czytanie poprzednich notek :3 nie grałam jeszcze w to, ale pewnie fajna gra ;)
    obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym mieć kiencta ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. nie sądzę, żeby to nie były ćwiczenia na żywo :D
      ale na cóż na własną rękę też dobrze, chociaż często robi się za długie przerwy w trakcie ^^

      Usuń
  5. wow ciekawa gra. co to za aparat? (odpowiedz mnie, jesli to nie problem- zbieram nazwy i opinie na temat różnych aparatów, bo planuję kupno jakiegoś. a przeglądają twojego bloga dochodze do wniosku, że ten fajne zdjęcia robi. wiem ,że tez od Ciebie, jako fotografa dużo zależy, no ale no ;D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikon 3100 :p. Nie jestem fotografem, to pierwsza moja lustrzanka, więc nie ma większego znaczenia jaką wybiorę na początek, tylko jak dużo się nauczę :). Ogólnie technicznie nie ma problemów, póki co bardzo ją lubię i nie ma wad, które by się jakoś rzucały w oczy ;)

      Usuń
  6. to musi być super sposób na świetną figurę

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)