środa, 27 lutego 2013

łabędź

nareszcie czuć wiosnę, zdecydowanie ! wywiązałam się z obietnicy :3
15-16.02 "za dwa tygodnie bedzie ciepło" hell jeee ♥
skończyłam dzisiaj łabędzia z origami .. ! osiągnięcie ! ;oo
na szczęście w tym tygodniu nie ma i nie będzie jakiegoś 'dnia sprawdzianów' :D
.. a początek trenowania piłki nożnej na własną rekę to tylko kwestia wolnego czasu ♥
Dzisiaj dużo myślenia i rozmawiania o przyszłości .. chyba powinnam zrobić listę i wybrać podstawowe ścieżki do celu :)



wracam do nauki ! 
może uda mi się jeszcze obejrzeć PLL ♥ i poćwiczyć :D


xoxo

7 komentarzy:

  1. Wow, super wygląda, podobają mi się takie konstrukcje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajną masz bluzke
    WOW !!! ja nie lubie origsmi ;DDD


    zapraszam do mnie fajny-blog-800.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)