sobota, 12 stycznia 2013

wyczekuję ferii ♥

Czas leci tak strasznie szybko.
Mam sporo wolnego czasu, jednak nie mam czasu na napisanie notki na bloga. Jakoś nie potrafię dzisiaj czegoś sensownego skleić. Może dlatego, że na dole gra głośno radio, a u mnie w pokoju Bonson, B.R.O i Huczuhucz ;).

 Ok, zamknełam drzwi.


'.. Brak mi slów poza jednym - dlaczego?' .. ♥

 Nie wierzę, że jest już tak późńo i zaraz trzeba iśc spać. To chyba dlatego, że wczoraj (/dzisiaj bo po 24 ^^) wrócilam po 5, a zasnełam o 7 .. obudziłam sie o 13. Kreci mi się w glowie *-* . Mam nadzieję, że jutro będzie lepiej, chociaż dzień jakoś sie nie zapowiada fascynujaco ;)
 Wczoraj było genialnie, czas nam tak szybko zleciał ;o .. !



Macie juz ferie, czy wyczekujecie ich tak jak ja ♥ ?



dobranoc ;3 !

xoxo

2 komentarze:

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)