czwartek, 24 stycznia 2013

okulista ?


W szkole ok, to mierzenie ciśnienia na biologii i bieganie haha !

Wczoraj miałam wybitnie zły dzień, dziś jest lepiej. Dużo lepiej ^^ . Jedynie humor poprawił mi Arsenal 5-1 ! ♥♥ 
Ten tydzień już mija, w sobotę najprawdopodobniej zdjęcia, pewnie na konkurs ;) .. musze wymyśleć plan a, b i c w razie jakby nie wypaliło *-* .. po prostu stęskniłam się za robieniem zdjęć
Ferie będą cieeekawe ♥♥ !


A, no tak. Byłam dzisiaj u okulisty i będę nosić okulary :DD ! Na szczęście nie na stałe, bo zaczynałabym mieć coś przeciwko ;> .. W takich okolicznościach wcale mi nie przeszkadzają :P . Nawet chciałabym je nareszcie wybrać *-* .. Takie, żeby aż chciało się je założyć haha ♥ 




Oczywiście pierwsi będziecie mogli liczyć na zdjęcie w okularach, haha :D !

A teraz piosenka, którą cały czas nucę i nie mogę przestać jej słuchać ..



Lecę ogarniać lekcje !  

xoxo


2 komentarze:

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)