sobota, 5 stycznia 2013

już mi ciepło.

Dzisiaj wolę zostać w domu, wstałam o 12 - jestem dzisiaj wielkim leniuchem ! Szkoda mi soboty, no ale cóż .. nie mam jakoś nastroju się gdzieś wybierać ^^ . Wolę posiedzieć przy grzejniku z ciepłą herbatką , oglądać stare zdjęcia .. może obejrzę jakiś film ;> . Pretty Little Liars obejrzałam już jakiś czas temu ostatni odcinek jaki był wstawiony i czekam na 09.01 na kolejny ;3 .
Wczoraj zrobiłam przelew na spełnienie kolejnego z moich marzeń awh ! za jakieś 2-3 tygodnie pewnie "to coś" pojawi się na blogu :)).



trzymajcie się kochani ;3 !

xoxo

5 komentarzy:

  1. Czekam na "to coś". :) Ja nadganiam poprzednie sezony PLL. :) Na jakiej stronie oglądasz ? :D

    Zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. różnie, bo czasem są problemy ze stronami ;D . Ale najczęsciej kinomaniak i seans-online :)

      Usuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)