niedziela, 20 stycznia 2013

I cry .

Chce mi się płakać. To chyba nadmiar wspomnień i kawałki Flo Ridy przypominające wakacje .. To płacz ze wzruszenia :) . Najlepsza rzecz w życiu ! ♥ 
te uczucia .. wspominając dni ze zdjęć, czuję jeszcze tą pogodę. Jakbym tam była w tej chwili !
Zmieniłam się. Z wyglądu i z charakteru. Na charakter wpłynęli ludzie, z którymi się zadaję, czy też zadawałam, chwile w życiu. Często jestem z siebie dumna, ponieważ walczę do końca i nie jestem już tak łatwowierna jak kiedyś, jednak mnóstwo cech się we mnie zachowało :) .

Chciałabym, żeby po wtorku (ew. środzie ) przyszedł weekend ♥ 




xoxo

1 komentarz:

  1. Ja już dziś płakałam ale niestety nie ze szczęścia...

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)